Längst upp i programmet finns flikar för att växla mellan olika funktioner. Olika flikar visas beroende på behörigheter och licenser.
Service innehåller det du behöver för det dagliga arbetet med kunder, arbetsorder, projekt och protokoll. Här finns även länk till en statistik-vy . Där visas SQL-frågor som går att lägga in för att hämta anpassad statistik.
Dokumentation innehåller (DU) DU-instruktioner, (MAKCI) företagsmanual och (Riskbedömning) riskanalyser.
Företagsmanual innehåller det du behöver för att hantera ackreditering, ISO och egna företagsmanualer.
Rutiner används för import och export mellan olika system, t.ex. exportera lön och fakturaunderlag. Här görs även inventering och order från fasta besök skapas.
Register innehåller register över personer, leverantörer, artiklar, checklistor, fordon och prisbilder.
Statistik och utskrifter innehåller rapporter som går att skriva ut eller spara som pdf/excel.
Inställningar och support innehåller inställningar och här finns även en genväg till fjärrsupport.
För att navigera i trädet så klickar du på den del du vill visa.
Klicka en gång till på t.ex. kund så visas en lista över kunder, klicka sedan på >> så visas listan i kolumner, den kan du sedan spara till excel.
För att visa fler kolumner i trädet, klicka till vänster om rubrikerna och välj kolumnerna som ska visas.
På detaljposten, t.ex. en order går det också att byta plats på kolumnerna.
Kommentarer
0 kommentarer
logga in för att lämna en kommentar.